Menu
menu      Nawet najbardziej wrażliwa osoba na świecie może się przyzwyczaić do robienia okropnych rzeczy.
menu      Li Pol Wl Toys
menu      Li Test Bench PC
menu      LI 1xBateria Ladowarka Walizka
menu      Li Pol Redox RACING
menu      Li Pol MULTISTAR 4s
menu      Li 10B Kamera Nowy
menu      LI 10B bateria oryginalna
menu      LI MN 18350 Efest
menu      Li lon 1350 mAh
menu      Li Poly Sony Ericsson
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hafciarstwo.pev.pl
  • Nawet najbardziej wrażliwa osoba na świecie może się przyzwyczaić do robienia okropnych rzeczy.

    Ładowarka do baterii li-Ion 48v Bionx Ładowanie rowerów elektrycznych
    Ładowarka do baterii LI-Ion, nadaje się do wszystkich akumulatorów - system BionX.

    WYSYŁKA 24h



    Akumulator 48 V

    Pasuje do baterii w rowerach ktm smart ride+ mtb

    - Przewód zasilający UE

    - Nadaje się do następujących systemów

    BionX PL-250HT SL XL, BionX SL-250HT DT L, BionX SL-250HT DT XL, BionX SL-250HT RR L, BionX SL-250HT RR XL



    W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny
    Link: olx.pl/oferta/CID767-ID7Y0VH.html



    BMS PCM Bionx SMC 48v balanser li-ion baterii rower elektryczny
    Witam do sprzedania mam uklad Bionx 48v wyciagniete z niesprawnych baterii li-ion przywiezionych z holandii , stan nieznany nie mam jak ani nie wiem jak je sprawdzic posiadam siedem sztuk
    Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgQOYb.html


    Rower poziomy elektryczny matix leżący 3 kołowy trajka li-ion BLDC
    Witajcie. Nadszedł czas na rozkręcenie własnego biznesu i szukam wolnoch środków na inwestycje, dlatego wystawiam swojego matixa elektrycznego na sprzedaż :(



    Dużo ciekawych wspomnień, jak i bardzo udana konstrukcja mechaniczna, osprzęt i wszystkie informacje znajdziecie na stronie producenta. Wszystko zachowane w oryginale, jak tylko się dało. Oczywiście przerobiłem go na elektryczny z zachowaniem napędu BIONX. Silniki te są bezprzekładniowe, także nie ma się w nich co uszkodzić. Konstrukcja jest bez czujników hallotronowych, mimo to całkiem nieźle jeździ sie na samej manetce. Przerobiłem wszystko z głową.



    Opisze proces samej przeróbki:

    przyszedł do mnie silnik bionx super lekki 4,2kg trzeciej generacji o bezprzekładniowej konstrukcji. Poleciał na stół serwisowy - usunąłem ze środka przewody, wymieniłem łożyska na obustronnie uszczelnione 2rs. Same łożyska są modelu 6003 więc sporej srednicy. Silnik ma grube i solidne dekle więc nie odrywa się gwint od wolnobiegów jak przy spartach, trotterach i innych tanich silnikach. Wszystko poskładane, łożyska wprasowywane zostały na prasie hydraulicznej, odprężone po złożeniu. W środku znajdują się bardzo gęstro ułożone neodymowe magnesy, ich częstotliwość przełączania jest 2x wyższa, więc sprawność z dołu również rośnie dwukrotnie, czyli spada pobór mocy. Reasumując jest to jedyna tak lekka bezprzekładniówka, która całkiem nieźle jedzie już na 18A! W silniku jest wolnobieg ale uwaga: 11-32z 9T firmy sunrace. Kosztował dokłanie 203zł wraz z przesyłką. Jest to bardzo rzadko spotykany wolnobieg na 9 rzędów bardzo wysokiej jakości, a najmniejszy tryb ma tylko 11 zębów, czyli tyle samo, ile mają kasety. Również jego skok jest identyczny z kasetą 9rz, więc wszystko idealnie współgra ze sobą.



    Bionx to najwyższa półka napędów, a producent w fabrycznym oprogramowaniu przewidział możliwość poruszania się z prędkością do 40km/h. Tutaj oryginalny stetrownik jest usunięty, a silnik kompatybilny jest z każdym zewnętrznym sterownikiem. Nie mamy konieczności w razie jakiejkolwiek awarii jechać do serwisu na wbicie nowego podzespołu co niewątpliwie zmniejszy koszty eksploatacji!



    Sterownik BLDC sterowany jest manetką i / lub czujnikiem pas. Działa to niezależnie, więc możemy nie pedałować, odkręcić manetkę i jechać z prędkością 35km/h. Możemy także pedałować nie trzymać manetki i wspomaganie działa rpzepisowo do 25km/h. Możemy też wyłączyć stacyjkę i jechać bez wspomagania.



    Rower ma 3 tryby prędkości 25km/h 30km/h i 35km/h więc w razie konstroli nawet hamownia jest niestraszna! wystarczy kliknąć ukryty przełącznik i w razie kontroli nikt nam nic nie zrobi!



    Kolejnym podzespołem jest bateria - cóż 24Ah na 36V to 850Wh. (dla porównania w bionxie mamy 48V 12Ah w najdroższej i najbogatszej wersji. Standardowe elektryki maja baterię 350-max 500Wh). Powodem niekompatybilności elektroniki z niestandardową pojemnością musiałem rozmodułować bionxa, aby śmigał z większą baterią. te 850Wh wystarczy na pokonanie ok. 40km z prędkością 35km/h. Jak wspomagamy i pedałujemy średnio przejeżdżałem nim ok. 60km na jednym ładowaniu. Ogniwa są litowo-ionowe Wykonane w technologii pryzmatycznej (płaskie). Nad całością czuwa BMS (battery management system) niedopuszczając do nadmiernego rozładowania, przeładowania i zabezpiecza tez przed zwarciem.



    Ładowarka jest dość solidna od producenta z fazami CC/CV, czyli najpierw ładuje stałym prądem do osiagniecia napiecia 42V, potem prąd spada do 30mA przy stałym napięciu 42.0V, a po zakończeniu balansowania ogniw automatycznie ładowarka wyłącza zasilanie sygnalizująć zieloną diodą zakończenie procesu ładowania. Wykrywa ona maksymalny stan naładowania i nie rozpocznie ładowania, do puki napięcie nie spadnie poniżej 41,7V zabezpieczając w ten sposób pakiet przed przeładowaniem. Moc ładowania 2A, więc czas pełnego ładownia to ok. 12 godzin, przez noc się naładuje i rano będzie gotowy do jazdy.



    Możliwy transport na terenie całej polski po oględzinach!

    Zapraszam do zakupu



    Konwersją rowerów na elektryczne zajmujemy się profesjonalnie i zawodowo

    epojazdy.blogspot.com
    Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhoQyX.html


    Rower elektryczny kalkhoff bionx
    Witam sprzedam rower elektryczny Kalkhoff z napędem bionx w bardzo dobrym stanie jak nowy nie porysowany rower przywieziony z Niemiec w pełni sprawny jeżdżąc. Bateria: Li-Ion akumulator 6,6 Ah 48V wyświetlacz: LCD Bionx. Silnik o mocy 250W w tylnym kole. Dynamo w piaście w przednim kole rama aluminiowa, oswietlenie ledowe, 24 biegi hamulce hydrauliczne. Więcej informacji udziele pod tel 506 - pokaż numer telefonu -
    .Pozdrawiam
    Link: olx.pl/oferta/CID767-IDg96SD.html


    Focus Jarifa Cross elektryczny NOWY rower ebike shimano SLX LCD bionX
    Focus Jarifa Cross ebike



    Rama: aluminiowa FOCUS

    Wydajny silnik High Torque 48V / 250 W BionX odzysku .

    Zakres 60-80 km

    Waga ok : 21 kg

    Silnik: BionX PL250HT , 48V / 250W

    Akumulator: Li -Ion 48 V / 6,6 Ah / 316 Wh

    Wyświetlacz: LCD BionX

    Manetki: Shimano SLX

    Korby : Shimano

    Kierownica: Concept EX

    Mostek: Concept EX

    Sztyca: Concept EX

    Hamulce : Auriga E -Sub przejście do odzysku

    Opony : Schwalbe Smart Sam



    Zapraszam na inne moje ogłoszenia

    Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgF2bb.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • 3lo.htw.pl
  • Design by flankerds.com