Nawet najbardziej wrażliwa osoba na świecie może się przyzwyczaić do robienia okropnych rzeczy.
Ładowarka do baterii li-Ion 48v Bionx Ładowanie rowerów elektrycznych
Ładowarka do baterii LI-Ion, nadaje się do wszystkich akumulatorów - system BionX.
WYSYŁKA 24h
Akumulator 48 V
Pasuje do baterii w rowerach ktm smart ride+ mtb
- Przewód zasilający UE
- Nadaje się do następujących systemów
BionX PL-250HT SL XL, BionX SL-250HT DT L, BionX SL-250HT DT XL, BionX SL-250HT RR L, BionX SL-250HT RR XL
W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny
Link: olx.pl/oferta/CID767-ID7Y0VH.html
BMS PCM Bionx SMC 48v balanser li-ion baterii rower elektryczny
Witam do sprzedania mam uklad Bionx 48v wyciagniete z niesprawnych baterii li-ion przywiezionych z holandii , stan nieznany nie mam jak ani nie wiem jak je sprawdzic posiadam siedem sztuk
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgQOYb.html
Rower poziomy elektryczny matix leżący 3 kołowy trajka li-ion BLDC
Witajcie. Nadszedł czas na rozkręcenie własnego biznesu i szukam wolnoch środków na inwestycje, dlatego wystawiam swojego matixa elektrycznego na sprzedaż :(
Dużo ciekawych wspomnień, jak i bardzo udana konstrukcja mechaniczna, osprzęt i wszystkie informacje znajdziecie na stronie producenta. Wszystko zachowane w oryginale, jak tylko się dało. Oczywiście przerobiłem go na elektryczny z zachowaniem napędu BIONX. Silniki te są bezprzekładniowe, także nie ma się w nich co uszkodzić. Konstrukcja jest bez czujników hallotronowych, mimo to całkiem nieźle jeździ sie na samej manetce. Przerobiłem wszystko z głową.
Opisze proces samej przeróbki:
przyszedł do mnie silnik bionx super lekki 4,2kg trzeciej generacji o bezprzekładniowej konstrukcji. Poleciał na stół serwisowy - usunąłem ze środka przewody, wymieniłem łożyska na obustronnie uszczelnione 2rs. Same łożyska są modelu 6003 więc sporej srednicy. Silnik ma grube i solidne dekle więc nie odrywa się gwint od wolnobiegów jak przy spartach, trotterach i innych tanich silnikach. Wszystko poskładane, łożyska wprasowywane zostały na prasie hydraulicznej, odprężone po złożeniu. W środku znajdują się bardzo gęstro ułożone neodymowe magnesy, ich częstotliwość przełączania jest 2x wyższa, więc sprawność z dołu również rośnie dwukrotnie, czyli spada pobór mocy. Reasumując jest to jedyna tak lekka bezprzekładniówka, która całkiem nieźle jedzie już na 18A! W silniku jest wolnobieg ale uwaga: 11-32z 9T firmy sunrace. Kosztował dokłanie 203zł wraz z przesyłką. Jest to bardzo rzadko spotykany wolnobieg na 9 rzędów bardzo wysokiej jakości, a najmniejszy tryb ma tylko 11 zębów, czyli tyle samo, ile mają kasety. Również jego skok jest identyczny z kasetą 9rz, więc wszystko idealnie współgra ze sobą.
Bionx to najwyższa półka napędów, a producent w fabrycznym oprogramowaniu przewidział możliwość poruszania się z prędkością do 40km/h. Tutaj oryginalny stetrownik jest usunięty, a silnik kompatybilny jest z każdym zewnętrznym sterownikiem. Nie mamy konieczności w razie jakiejkolwiek awarii jechać do serwisu na wbicie nowego podzespołu co niewątpliwie zmniejszy koszty eksploatacji!
Sterownik BLDC sterowany jest manetką i / lub czujnikiem pas. Działa to niezależnie, więc możemy nie pedałować, odkręcić manetkę i jechać z prędkością 35km/h. Możemy także pedałować nie trzymać manetki i wspomaganie działa rpzepisowo do 25km/h. Możemy też wyłączyć stacyjkę i jechać bez wspomagania.
Rower ma 3 tryby prędkości 25km/h 30km/h i 35km/h więc w razie konstroli nawet hamownia jest niestraszna! wystarczy kliknąć ukryty przełącznik i w razie kontroli nikt nam nic nie zrobi!
Kolejnym podzespołem jest bateria - cóż 24Ah na 36V to 850Wh. (dla porównania w bionxie mamy 48V 12Ah w najdroższej i najbogatszej wersji. Standardowe elektryki maja baterię 350-max 500Wh). Powodem niekompatybilności elektroniki z niestandardową pojemnością musiałem rozmodułować bionxa, aby śmigał z większą baterią. te 850Wh wystarczy na pokonanie ok. 40km z prędkością 35km/h. Jak wspomagamy i pedałujemy średnio przejeżdżałem nim ok. 60km na jednym ładowaniu. Ogniwa są litowo-ionowe Wykonane w technologii pryzmatycznej (płaskie). Nad całością czuwa BMS (battery management system) niedopuszczając do nadmiernego rozładowania, przeładowania i zabezpiecza tez przed zwarciem.
Ładowarka jest dość solidna od producenta z fazami CC/CV, czyli najpierw ładuje stałym prądem do osiagniecia napiecia 42V, potem prąd spada do 30mA przy stałym napięciu 42.0V, a po zakończeniu balansowania ogniw automatycznie ładowarka wyłącza zasilanie sygnalizująć zieloną diodą zakończenie procesu ładowania. Wykrywa ona maksymalny stan naładowania i nie rozpocznie ładowania, do puki napięcie nie spadnie poniżej 41,7V zabezpieczając w ten sposób pakiet przed przeładowaniem. Moc ładowania 2A, więc czas pełnego ładownia to ok. 12 godzin, przez noc się naładuje i rano będzie gotowy do jazdy.
Możliwy transport na terenie całej polski po oględzinach!
Zapraszam do zakupu
Konwersją rowerów na elektryczne zajmujemy się profesjonalnie i zawodowo
epojazdy.blogspot.com
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhoQyX.html
Rower elektryczny kalkhoff bionx
Witam sprzedam rower elektryczny Kalkhoff z napędem bionx w bardzo dobrym stanie jak nowy nie porysowany rower przywieziony z Niemiec w pełni sprawny jeżdżąc. Bateria: Li-Ion akumulator 6,6 Ah 48V wyświetlacz: LCD Bionx. Silnik o mocy 250W w tylnym kole. Dynamo w piaście w przednim kole rama aluminiowa, oswietlenie ledowe, 24 biegi hamulce hydrauliczne. Więcej informacji udziele pod tel 506 - pokaż numer telefonu -
.Pozdrawiam
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDg96SD.html
Focus Jarifa Cross elektryczny NOWY rower ebike shimano SLX LCD bionX
Focus Jarifa Cross ebike
Rama: aluminiowa FOCUS
Wydajny silnik High Torque 48V / 250 W BionX odzysku .
Zakres 60-80 km
Waga ok : 21 kg
Silnik: BionX PL250HT , 48V / 250W
Akumulator: Li -Ion 48 V / 6,6 Ah / 316 Wh
Wyświetlacz: LCD BionX
Manetki: Shimano SLX
Korby : Shimano
Kierownica: Concept EX
Mostek: Concept EX
Sztyca: Concept EX
Hamulce : Auriga E -Sub przejście do odzysku
Opony : Schwalbe Smart Sam
Zapraszam na inne moje ogłoszenia
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgF2bb.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pl3lo.htw.pl