Nawet najbardziej wrażliwa osoba na świecie może się przyzwyczaić do robienia okropnych rzeczy.
Bateria Li-ion 36V 11,25Ah używana 3 sztuki
Mam do zaoferowania baterie rowerowe Li-ion do rowerów elektrycznych
baterie testowane napięcie powyżej 40V każda
pojemnośc 11,25Ah
lekko popękane elementy plastikowe
posiadam około 20 szt różnych baterii
cena podana za 1 szt
gniazdo ładowania pod wtyk z ostatniego foto
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDh6sX5.html
Ładowarka zasilacz 36V 2A Li-ion skuter rower elektryczna NOWA
Nowa, ładowarka zapakowana w karton oraz folie przeznaczona do baterii litowo-jonowych 36 V akumulator litowo-ion ładuje baterie do 42V (standardowo) Diody sygnalizują stan naładowania na zielono czerwony kolor oznacza ładowanie.
Automatyczne wyłączenie po naładowaniu
Przeznaczenie :
Skutery
Rowery elektryczne
Kosiarki z bateria li-ion
hulajnogi itp
36v 2A li-ion - Do baterii 36V
Wtyk 3pin, XLRM Gniazdo/złącze b.dobrej jakości
Szybka wysyłka do 2 dni .
11 zł przedpłata , 16 zł pobranie
wtyk :B1
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDePint.html
Bateria Bosch 36V 1,3Ah 46,8Wh Li-Ion nowa
Mam do sprzedania nową baterię Bosch power by Li-Ion 36 Volt 1,3 Ah 46,8Wh do kosiarki. Data produkcji 11.2015r. Cena 160zl +koszt przesyłki. Tel. 697 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID628-IDdJXJX.html
Rower elektryczny WINORA F1 MANETKA GAZU sam jedzie 36V 11AH
WITAM MAM DO SPRZEDANIA ROWER MARKI WINORA F1 ZE WSPOMAGANIEM ELEKTRYCZNYM TRANZX ROWEREK W PEŁNI SPRAWNY STAB BDB REAL FOTO WIĘCEJ INFO UDZIELĘ TELEFONICZNIE 6zero5 dwa6trzy 1jeden3
SPECYFIKACJA : POSIADA TRZY TRYBY WSPOMAGANIA ORAZ MANETKĘ GAZU NA KTÓREJ JEDZIE SAM JAK SKUTER ROWEREK WYPOSAŻONY JEST W BATERIĘ TRANZX 11AH POZWALA ONA PRZEJECHAĆ NAWET 80 KM A NA SAMEJ MANETCE BEZ PEDAŁOWANIA OK 30 KM ROWEREK GODNY POLECENIA (możliwy odbiór osobisty posiadam inne rowerki elektryczne w ofercie mozliwosc wystawiena faktury vat )
INFORMACJE OGÓLNE:
Silnik: Mionic PST VR-wewnętrzny 36 Volt, 250 Watt
Akumulator: Li ion, 11Ah, 396Wh, 36V
Wyświetlacz: Wielofunkcyjny LCD DP-09 z panelem kontrolnym
Widelec: CF1 Mionic, Tłumienie: sprężyna, Skok: 30mm
Przerzutka tylna: Shimano Alivio M 430,9 Gang
Manetki: Shimano Alivio SL-M 430, Rapidfire z wskaźnikiem
Korba: Suntour NX-S, 48 zęby z osłoną
Wkład suportu: VP BC 73, BSA Kompakt-wkład
Kaseta: Shimano HG 30, 11-34 zęby, 9-biegowa
Łańcuch: KMC Z 9000
Klamki hamulcowe: Alu, z funkcją Cut-Off-Funktion
Hamulec przedni: Shimano M 422, Alu V-Brake z modulacją mocy
Hamulec tylny: Shimano M 422 Alu V-Brakes
Ogumienie: Schwalbe Reflex,
Piasta przednia: Shimano RM 40, aluminiowa piasta z szybkozamykaczem
Piasta tylna: Mionic XP wewnętrzny 36Volt, 250 Watt
Szprychy: Nirostaszprycha czarny, 2,0mm
Kierownica: Ergoriser
Chwyty: XLC Comfort bo2 z dopasowanie do ręki
Mostek: Alu regulowany
Stery: VP MH-308, semi-integriert, 1 1/8" z tłumieniem kierownicy
Siodło: Winora Softride
Sztyca: Alu Patent amortyzowana, z szybkozamykaczem
Pedały: VP 608 Alu, antypoślizgowe z odblaskami
Lampa przednia: Trelock Bike-i Duo, LED-reflektor z podtrzymaniem
Lampa tylna: Trelock, lampa tylna z podtrzymaniem zintegrowana w bagażniku
Dynamo: Shimano Nabendynamo 3N20
Bagażnik: Mionic PST Bagażnik z sprężyną i miejscem na baterię
Błotniki: SKS Chromo-plastikowy, chlapacz i uchwytem bocznym
Ochrona na łańcuch: C 112 Kettenschutz
Stopka: Alu podwójna centralna
Kolor: biały
Rama: Aluminium 6061, hydroformed
jedzie jak skuter
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDgBWpn.html
Rower poziomy elektryczny matix leżący 3 kołowy trajka li-ion BLDC
Witajcie. Nadszedł czas na rozkręcenie własnego biznesu i szukam wolnoch środków na inwestycje, dlatego wystawiam swojego matixa elektrycznego na sprzedaż :(
Dużo ciekawych wspomnień, jak i bardzo udana konstrukcja mechaniczna, osprzęt i wszystkie informacje znajdziecie na stronie producenta. Wszystko zachowane w oryginale, jak tylko się dało. Oczywiście przerobiłem go na elektryczny z zachowaniem napędu BIONX. Silniki te są bezprzekładniowe, także nie ma się w nich co uszkodzić. Konstrukcja jest bez czujników hallotronowych, mimo to całkiem nieźle jeździ sie na samej manetce. Przerobiłem wszystko z głową.
Opisze proces samej przeróbki:
przyszedł do mnie silnik bionx super lekki 4,2kg trzeciej generacji o bezprzekładniowej konstrukcji. Poleciał na stół serwisowy - usunąłem ze środka przewody, wymieniłem łożyska na obustronnie uszczelnione 2rs. Same łożyska są modelu 6003 więc sporej srednicy. Silnik ma grube i solidne dekle więc nie odrywa się gwint od wolnobiegów jak przy spartach, trotterach i innych tanich silnikach. Wszystko poskładane, łożyska wprasowywane zostały na prasie hydraulicznej, odprężone po złożeniu. W środku znajdują się bardzo gęstro ułożone neodymowe magnesy, ich częstotliwość przełączania jest 2x wyższa, więc sprawność z dołu również rośnie dwukrotnie, czyli spada pobór mocy. Reasumując jest to jedyna tak lekka bezprzekładniówka, która całkiem nieźle jedzie już na 18A! W silniku jest wolnobieg ale uwaga: 11-32z 9T firmy sunrace. Kosztował dokłanie 203zł wraz z przesyłką. Jest to bardzo rzadko spotykany wolnobieg na 9 rzędów bardzo wysokiej jakości, a najmniejszy tryb ma tylko 11 zębów, czyli tyle samo, ile mają kasety. Również jego skok jest identyczny z kasetą 9rz, więc wszystko idealnie współgra ze sobą.
Bionx to najwyższa półka napędów, a producent w fabrycznym oprogramowaniu przewidział możliwość poruszania się z prędkością do 40km/h. Tutaj oryginalny stetrownik jest usunięty, a silnik kompatybilny jest z każdym zewnętrznym sterownikiem. Nie mamy konieczności w razie jakiejkolwiek awarii jechać do serwisu na wbicie nowego podzespołu co niewątpliwie zmniejszy koszty eksploatacji!
Sterownik BLDC sterowany jest manetką i / lub czujnikiem pas. Działa to niezależnie, więc możemy nie pedałować, odkręcić manetkę i jechać z prędkością 35km/h. Możemy także pedałować nie trzymać manetki i wspomaganie działa rpzepisowo do 25km/h. Możemy też wyłączyć stacyjkę i jechać bez wspomagania.
Rower ma 3 tryby prędkości 25km/h 30km/h i 35km/h więc w razie konstroli nawet hamownia jest niestraszna! wystarczy kliknąć ukryty przełącznik i w razie kontroli nikt nam nic nie zrobi!
Kolejnym podzespołem jest bateria - cóż 24Ah na 36V to 850Wh. (dla porównania w bionxie mamy 48V 12Ah w najdroższej i najbogatszej wersji. Standardowe elektryki maja baterię 350-max 500Wh). Powodem niekompatybilności elektroniki z niestandardową pojemnością musiałem rozmodułować bionxa, aby śmigał z większą baterią. te 850Wh wystarczy na pokonanie ok. 40km z prędkością 35km/h. Jak wspomagamy i pedałujemy średnio przejeżdżałem nim ok. 60km na jednym ładowaniu. Ogniwa są litowo-ionowe Wykonane w technologii pryzmatycznej (płaskie). Nad całością czuwa BMS (battery management system) niedopuszczając do nadmiernego rozładowania, przeładowania i zabezpiecza tez przed zwarciem.
Ładowarka jest dość solidna od producenta z fazami CC/CV, czyli najpierw ładuje stałym prądem do osiagniecia napiecia 42V, potem prąd spada do 30mA przy stałym napięciu 42.0V, a po zakończeniu balansowania ogniw automatycznie ładowarka wyłącza zasilanie sygnalizująć zieloną diodą zakończenie procesu ładowania. Wykrywa ona maksymalny stan naładowania i nie rozpocznie ładowania, do puki napięcie nie spadnie poniżej 41,7V zabezpieczając w ten sposób pakiet przed przeładowaniem. Moc ładowania 2A, więc czas pełnego ładownia to ok. 12 godzin, przez noc się naładuje i rano będzie gotowy do jazdy.
Możliwy transport na terenie całej polski po oględzinach!
Zapraszam do zakupu
Konwersją rowerów na elektryczne zajmujemy się profesjonalnie i zawodowo
epojazdy.blogspot.com
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDhoQyX.html
HILTI TE 7 A młot wiertarka klucz hitachi makita dewalt milwaukee aeg
HILTI TE - 7 A młotowiertarka na baterie 36v LI-ION -
IDEALNY STAN -
BARDZO MAŁO UŻYWANA -
BATERIE BARDZO DŁUGO TRZYMAJĄ POJEMNOŚĆ ---
Sprzedaje cały komplet widoczny na zdjeciach -
Dane techniczne-
Napięcie znamionowe: 36 V -
Znamionowa moc wejściowa: --720 W -
Energia pojedynczego udaru zgodna z EPTA 05/2009: 2.6 J -
Częstotliwość udarów: 4000 ud./min -
Prędkość obrotowa bez obciążenia na 1. biegu: 740 -obr./min -
Zakres wiercenia: 4 mm - 24 mm --
Trójosiowa wartość wibracji przy wierceniu udarowym w betonie (ah,HD): 11 m/s² -
Rodzaj uchwytu: TE-C --
Ciężar zgodny z EPTA-Procedura 01/2003:=== 4.9 kg -
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 401 x 111 x 217 mm --
Zastosowanie z: TE-CX/ TE-C Wiertła udarowe
TE-CP Dłuta-
Sprzęt jest przywieziony z zagranicy =
Sprzedaje tak jak widac na zdjęciach ==
Nic poza tym do tego narzędzia nie posiadam ==
Mam też wiele innych firmowych narzędzi np.-
HILTI==
MAKITA ==
KRESS==
FEIN==
METABO ==
AEG===
RIDGID==
REMS ==
MILWAUKEE --
HITACHI =
PANASONIC =
DE-WALT =
Prosze dzwonic od 12.00 do 24.00 codziennie
Lub pisac mail
Paczki wysyłam za pobraniem koszt --- 50 zł =
W razie pytań prosze dzwonić lub pisac maila
ZOBACZ MOJE INNE OGŁOSZENIA =
Link: olx.pl/oferta/CID628-ID114kn.html
Medano Shimano STePS rower elektryczny nowość 2016
Elektryzująca nowość w ofercie Medano. Model z elektrycznym wspomaganiem napędu, oparty na rozwiązaniu technicznym Shimano STePS.
W końcu zeszłego roku Shimano ogłosiło wprowadzenie zupełnie nowego systemu STePS, opartego na centralnym silnik w suporcie. Oznacza to, że na rynku pojawił się groźny konkurent do jednego z najlepszych systemów wspomagania elektrycznego firmy Bosch. Jednostka napędowa waży 3,1 kg i jest jedną z najlżejszych na rynku (dla porównania silnik Bosch waży prawie 4 kg).
System załączamy przyciskiem na baterii. Silnik załącza się kiedy zaczynamy pedałować i wyłącza się po osiągnięciu 25,6 km/h. Dynamika napędu jest tak dobra, że owe 25 km/h osiąga się naprawdę szybko, a u osób, które pierwszy raz siedziały na rowerze elektrycznym wywołuje to spore zaskoczenie, szczególnie przy nastawieniu wspomagania w tryb HIGH.
Sterowanie wspomaganiem STePS odbywa się za pomocą przycisków lewej manetki.
Możemy wybrać trzy tryby wspomagania:
ECO, czyli ekonomiczny, przeznaczony do pokonywania jak najdłuższych dystansów, maksymalnie 120-125 km,
NORM, czyli normalny, zasięg do 90 km,
HIGH, czyli tryb do pokonywania bardzo stromych podjazdów, zasięg 50-60 km.
Oczywiście wartości te zależą od samego stylu jazdy, od obciążenia roweru, od ukształtowania nawierzchni, a także od warunków pogodowych (siła wiatru, temperatura otoczenia) itp.
Co ciekawe system ciągle analizuje obciążenie silnika, a na tej podstawie nieustannie przelicza zasięg i trzeba przyznać, że robi to bardzo dobrze. Tak więc, jeśli przez pół dnia mamy podjazd, to ciągle widać malejące cyferki zasięgu, ale jeśli w drugiej połowie dnia jest płasko, to zasięg widoczny na wyświetlaczu adekwatnie się wydłuża.
Jeśli jeszcze bardziej chcemy wydłużyć zasięg, jednym kliknięciem manetki możemy wybrać tryb OFF i całkowicie wyłączyć wspomaganie. W tym trybie system nie stawia najmniejszych oporów podczas jazdy i podczas kręcenia pedałami. Producent roweru gwarantuje prawidłowe działanie STePS do obciążenia 135 kg, czyli jeśli rowerzysta waży 70 kg to bagaż, który przewozi rowerem nie powinien przekraczać 65 kg.
Zalety:
niska waga systemu (w stosunku do konkurencji)
niski poziom hałasu,
duży zasięg,
łatwość zmiany biegów,
sterowanie oświetleniem z manetki,
wiarygodne dane w konsoli odnośnie dostępnego zasięgu,
wyświetlanie danych o zasięgu we wszystkich trybach wspomagania,
możliwość odłączenia wspomagania,
brak oporów jazdy i pedałowania w trybie bez wspomagania,
niższa cena niż systemu Bosch.
Dodatkową zaletą tego modelu jest bogate wyposażenie. Rower posiada tarczowe hydrauliczne hamulce Shimano BLM445, przeżutkę tył Shimano DEORE, amortyzowane siodło oraz przedni widelec. Ilość biegów 8, waga 18,6kg
Specyfikacja: Moc sinika 250W, Napięcie zasilania 36V, Typ baterii Li-Ion, Pojemność baterii 11,6Ah/418Wh, Waga baterii 2,6kg, Czas ładowania baterii 4,5-5 godz. , Iloosc cykli ładowań 800 - pokaż numer telefonu -
, Ładowarka 42V/3,1A, Średni zasięg przy zasilaniu baterią 50-125km, Maxymalna prędkość wspomagania 25km/h
sklepebike.pl
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDcr4P7.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pl3lo.htw.pl