Nawet najbardziej wrażliwa osoba na świecie może się przyzwyczaić do robienia okropnych rzeczy.
Peugeot 807,Citroen C8 rurki klimatyzacji,ogrzewania
Sprzedam rurki klimatyzacji,nagrzewnicy kabiny Peugeot 807,Citroena C8,nie popękane ani pogięte w stanie bardzo dobrym.Preferuję odbiór osobisty,ale mogę również wysłać,po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcR83N.html
Płyn do Filtra Cząstek Stałych EOLYS DPX 176 WALKER 1litr
PŁYN DO FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH
EOLYS DPX 176 DPF/FAP
- opakowanie 1 litr
Firma: WALKER
Stan: Nowy
nr referencyjny 80601
zastosowanie:
SAMOCHODY PRODUKOWANE PO ROKU 04/11/2002
CITROEN / PEUGEOT/ MAZDA / FORD / VOLVO
Citroen C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8, Berlingo, C-Crosser, Jumpy 2, Xara Picasso
Fiat Scudo 2, Ulysse
Lancia Phedra
Peugeot 207, 308, 407, 607, 807, 1007, 4007, Expert 2
Ford Modele (Focus II, C-Max) 2003 – 2009
Mazda Modele (3 1,6CD) 2004 – 2009
Volvo Modele (S50 V50, C30, S40, V70, C70) 2004 –2009
INFORMACJA O PRODUKCIE :
Cel stosowania płynu:
Obniżenie temperatury spalania cząsteczek z 600°C do 450°C.
EOLYS TM znajduje się w specjalnym zbiorniku, zamocowanym przy zbiorniku
paliwa. Podczas tankowania paliwa, dodatek EOLYS TM dozowany jest
automatycznie, proporcjonalnie do ilości paliwa. EOLYS TM i diesel mieszają się
w zbiorniku.
W czasie regeneracji filtra cząsteczek, addytyw EOLYS TM wywołuje spalanie
cząsteczek już w temperaturze 450°C. Unika si ę w ten sposób zwiększania
temperatury do 600°C, co byłoby konieczne bez stoso wania addytywu.
Warianty płynu:
Płyn dostępny jest w dwóch wariantach, w zależności od daty produkcji
pojazdu:
WALKER art. 80500 EOLYS TM DPX 42 Tylko dla modeli PSA do 2002 roku
WALKER art. 80501 EOLYS TM 176 PSA-VOLVO-FORD-MAZDA od 2002 do 2009 r.
Dozowanie plynu EOLYS TM TM
Zestaw do dozowania EOLYS TM TM posiada plastikowe przewody i inne
dodatki ułatwiające dozowanie addytywu EOLYS TM TM .
1. Usuń zatyczkę rurki wentylacyjnej, zamontuj krótszy przewód i wprowadź
go do pustej 1-litrowej butelki. Umieść butelkę w zamieszczonej w
zestawie siatce i zawieś ja na haku. Nadwyżka cieczy będzie spływać do
butelki.
2. Odłącz przewód zbiornika addytywu od przewodu do zbiornika paliwa
(złącze) i podłącz załączony przewód (najdłuższy). Podłącz pojemnik z
addytywem EOLYS TM TM w drugim końcu przewodu. Zawieś
pojemnik addytywu ponad poziomem zbiornika addytywu, umożliwi to spłyniecie addytywu do zbiornika.
3. Zakończyć napełnianie w chwili, gdy ciecz addytywu zacznie się
przelewać do butelki. Polacz ponownie złączem przewód addytywu i
zamknij wlot rurki wentylacyjnej.
4. Przy pomocy komputera diagnostycznego wyzerowac silnik pojazdu.
5. Sprawdz czy kontakt na zatyczce zbiornika paliwa dziala poprawnie.
Po dokonaniu zakupu wszelkie wątpliwości proszę kierować na
email lub kontaktować się telefonicznie.
Możliwość zwrotu towaru do 10 dni.
Jeżeli nie jesteś pewny czy produkt pasuje w 100% do twojego samochodu,
zadzwoń lub napisz, a na pewno udzielimy pomocy.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDb8Lfn.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pl3lo.htw.pl